loading...
24 وب
اشکان ایمانی بازدید : 9 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

خداوند مرد را آفرید

به زن ها قول داد که مرد ایده آل

را میتوان در هر ” گوشه ” زمین پیدا کرد

و زمین را ” گرد ” آفرید که گوشه نداشته  باشه !

.

.

.

مهریه سال ۱۳۹۰ !

۱۰۰ عدد نان سنگک طرح قدیم !

.

.

.

از اداره کشاورزی مزاحمت میشم لطفا به محبتی که تو دلم کاشتی رسیدگی کنید !

با تشکر !

.

.

.

امروز روز جهانی “فضولیه”

۱ سوال که ته دلت مونده ازم بپرس قول میدم جواب بدم !

.

.

.

سلام خوبی !؟

یه زحمت بکش برام ، هروقت از جلوی آینه رد شدی ، دوست منم ببوس !


.

.

.

به غضنفر میگن میتونی نقش یوسف رو بازی کنی ؟

میگه آره ولی نمیتونم پیشنهاد زلیخا رو رد کنم !

.

.

.

به غضنفر میگن دوست داری بچه ات پسر باشه یا دختر ؟

میگه فرقی نمیکنه ، سالم باشه ، سگ باشه !

.

.

.

هیچ وقت تو دنیا آرزو نکن جای کس دیگه ای باشی چون اگه آرزوت برآورده بشه

کم کم نسل الاغهای اصیل منقرض می شه !

.

.

.

شنیدم خورده ای سرما جدیداً / و حتی می کنی سرفه شدیداً

اگر حالت مساعد گشته امروز / دعایت کرده ام بی شک عمیقاً !

.

.

.

برام چند وقته سوال شده که

واقعاً ، توکه با عشوه گری ، از همه دل میبری ، منو شیدا میکنی ، چرا نمیـر قـــ ــصی ؟؟

مشکلت دقیقاً چیه !؟!؟

.

.

.

چیه  چیزی شده ؟ چرا ساکتی ؟ / دوس داری بنزین بزنی با کارت کی ؟

شنیدم بنزین شده ۷۰۰ به تازگی ! / بنزینتو تقسیم نکنی با یکی !

میگی که رو کارت بنزینش حساسی ! / روش داری عقاید خیلی شیک و وسواسی !

اونقده اونو میخوای که اگه لیتری ۱۰۰ بنزین بدم بهت منو نشناسی !


من مورچه ای رو مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله ی چایی بود

خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدمه !

.

.

.

والدین گرامی

اینقدر نگین

“وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم، اون جورخوب بودیم”

مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین !

.

.

.

با عشق به من به من خیانت کردی

دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی

هر دو قلمت خورد اگر برگردی !

.

.

.

آتش بگیره ایرانسم که کرد خارم

خواستم زنگ بزنم هیچ شارژ ندارم !

.

.

.

چند سال بعد  :

پسرم شما یادتون نمیاد ما یه زمانی آبگوشت رو با نون میخوردیم !

.

.

.

هی لوتی ۳ راه بیشتر نداری :

۱.با من باشی

۲.با تو باشم

۳.توافق کنی که باهم باشیم !

.

.

.

شبی به یاد ماندنی با کنسرت بهترین های موسیقی ایران !

هایده و مهستی – مکان سواحل زیبای بهشت

توسط تورهای ۷۴۷ ایران ایر !

.

.

.

غضنفر و اهالی شهر غضنفر اینا برای پیوستن به مختار عازم کوفه شدند !

.

.

.

شاد بروید و شاد روان برگردید !

(روابط عمومی هواپیمایی ایران)

.

.

.

به غضنفر میگن فامیلی دکترت چیه ؟

میگه : ترابی

میگن اسمش چیه ؟

میگه : فیزیو !

.

.

.

فواید گ$وز !

رفع خستگی

رفع دل درد

سفیدی چهره

بهبودی بیماریهای گوارشی

ایجاد رعب و وحشت در شب

ایجاد خشنودی دوستان

ایجاد تنوع در بوی میحط

از بین بردن یکنواختی در زندگی

تست حس بویایی اطرافیان

ایجاد فضای ازادی و دموکراسی

تعین جهت ورزش باد !


.

.

.

هرکس که نداند و نداند که نداند/ در جهل مرکب ابدالدهر بماند

هرکس که نداند و نخواهد که بداند/ حیف است چنین جانوری زنده بماند !

.

.

.

می دونی شباهت تو با گل چیه؟

هر دو تون عشقین با این تفاوت که گل عشق زنبور عسله ولی تو عشق مگس!

.

.

.

یه سوال به سوالای شب خواستگاری اضافه شد :

دختر شما روزی چند تا نون می خوره!؟

.

.

.

دلم میخواست الان پیشم بودی

میرفتیم چن تا هندونه میخریدیم

دوتایی اینقدر هندونه میخوردیم که شاشمون بگیره !

اونوقت ۲تایی میشاشیدیم به این رفاقت که نه یه زنگ میزنی نه اس ام اس میدی !

.

.

.

هر مردی باید یکروزی ازدواج کنه ، چون شادی تنها چیز زندگی نیست !


وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت میکنم ، نه ! فقط بهت فرصت میدم دلت واسم تنگ بشه .
 
سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد / عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد / گرچه خاکسترم و همسفر باد ولی / جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد .

 
درود بر کسی که جسمش کیمیا ، عهدش وفا ، مهرش صفا و حسابش از همه جداست .
 
من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم / به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم / عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست / اشتیاقی است که هر لحظه و ساعت دارم .
 
بهترین آرزوها را برای آشنایی دارم که باعث شد زیباترین ها را درون قلبم احساس کنم .

عشق را تن پوش جانم میکنی / چتری از گل سایبانم میکنی / ای صدای عشق در جان و تنم / آن سکوت ساده و تنها منم / من پر از اندوه چشمان تو ام / آشنای دل پریشان تو ام / آتش عشق تو در جان منست / عاشقی معنای ایمان منست / کی به آرامی صدایم می کنی / از غم دوری رهایم می کنی / ای که در عشق و صداقت نوبری / کی مرا با خود از اینجا می بری ؟


بیا برای یکبار هم که شده دست به خلاف بزنیم ، من اندوه تو را می دزدم و تو تنهایی مرا !
 

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم / با خیال او ولی تنهای تنها میروم / در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی / شاید او حتی بگوید لایق من نیستی / مینویسم من که عمری با خیالت زیستم / گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم .
 
بیستون کندن فرهاد نه کاری ست شگفت / شور شیرین به سر هرکه فتد ، کوه کن است .


نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم ، تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی !
 
تو آنجا ، من اینجا ، نیمکت های دنیا را چه بد چیده اند !

 
کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی / این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی .
 
محبت چشمه ایست از جنس نور / هم ارادت هم سلام از راه دور .

 
با گفتن یک "عزیزم جایت خالیست" ، نه جای من پر می شود و نه از عمق شادی هایت کمتر ، فقط دلخوش می شوم که هنوز بود و نبودم برایت مهم است .
 
تا زمانی که دلم پیش خدا پر نکشد / تا زمانی که اجل خط و نشانی نکشد / دارمت دوست به حدی که خدا می داند / راز این قصه ، فقط باد صبا می داند .

 
بی تو هر شب عاشقی بارانی ام / لاله ای پژمرده و زندانی ام / بی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام .
 
شاخه گل رزی که در زمان حیات به کسی می دهید به مراتب بهتر از یک دسته گل ارکیده ای است که روی سنگ قبر او می گذارید .

 
ای کاش هر روز طناب دوستیمان پاره شود تا با گره زدن آن به هم نزدیکتر شویم !
 


دلم گم کرده راهش را ، و چشمانم نگاهش را / شبیه آسمانی که ، شبی گم کرده ماهش را .
 
تو طراوت بهاران ، تو سخاوت زمینی / در کرانه های قلبم ، بهترین ، تو بهترینی .
 
عشق برای یک مرد فقط صفحه ای از کتابه ولی برای یک زن تموم تاریخ زندگیشه .
 
در کوهپایه های عشق دست کسی را مگیر وقتی میدانی که در قله او را رها میکنی .

 
بر عشق توام نه صبر پیداست نه دل / بی روی توام نه عقل برجاست نه دل / این غم که مراست کوه قافست نه غم / این دل که تراست سنگ خاراست نه دل .
 
در این دور و زمانه دل هر کس دل نیست / کاسه ی سفالی محبت ها از گل نیست / نمی دانستم جنس دل ها تمام از سنگ است / واسه قلب شیشه ای جایی در این منزل نیست .

 
به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد / به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز .
 
برایت آرزو می کنم آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری .

با قلبی از عشق ، با خطی از حریر محبت ، بر روی برگی کهنه از یاس ، می نویسم : به یادتم با معرفت !
 
قسم به عشق و زندگی که ارزشش یه عالمه / قلبی که بی تو بزنه لایق آتش زدنه .


چندیست که بیمار وفایت شده ام / در بستر غم چشم به راهت شده ام / این را تو بدان اگر بمیرم روزی / مسئول تویی که من فدایت شده ام .
 
میدونی چندتا دوستت دارم ؟ یه دونه ولی مردونه !

 
دنیا نباشد
! فقط کوچه ای باشد و باران و دوستی که زلال تر از باران است .
 
غزل غزل به یاد تو / قدم قدم به پای تو / ستاره های آسمون / یکی یکی فدای تو .
 
حکایت تو که دنیا را نیازرده ست / دلی گرفته در آیینه های افسرده ست / حکایت منه در مشت روزگار دچار / پرنده ای ست که پیش از رها شدن مرده ست .
 
هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق / هم دعا کن گره ی تازه نیفزاید عشق / شمع روشن شد و پروانه در آتش گل کرد / شمع حق داشت ، به پروانه نمی آید عشق .
 
به کلبه ی کوچک قلبم دعوتت می کنم تا بدانی در اجاق سرد دل چیزی جز یاد تو نمی سوزد
.
 
وقتی از دوری تو تموم میشه تحملم / توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم .
 
کاش غرورم را که در پستوی سادگی ام پنهان بود می یافتی
، اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای درهم شکستن من .
 
صدای چک چک اشکهایت را از پشت دیوار زمان می شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب برای ستاره ها ساز دلتنگی می زنی ، ای شکوه بی پایان ، ای طنین دل انگیز ، من می شنوم ، به آسمان بگو که من می شکنم هرآنچه که تو را شکسته و می شنوم هرآنچه در سکوت تو نهفته !


خاطرات چوب های خیسی هستند که با آتش زندگی نه می سوزند و نه خاکستر می شوند !
 
تو و بهار برایم دو فصل مشترکید ، ز ره رسیدنتان رفتن زمستان است .
 
ترکم مکن ای عشق
، من بی همزبانم / تنها تویی ای نازنین آرام جانم / اینجا کسی در سینه اش رویا ندارد / دل را سپردن تا ابد معنا ندارد .
 
دیگر نمیدانم که را باید صدا زد / این قلب را تا کی به طوفان بلا زد / من باغبان فصلهای انتظارم / تو خوب میدانی من اینجا بی قرارم .

 
دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست
/ گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست / من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل / تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست .
 
تمام خنده هایم را نذر کرده ام تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا ، عطر دستهایت ، دلتنگی ام را به باد می سپارد .

 
در این زندان تنهایی
، به هر سو هرکجا هستم / از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم .
 
کاش فاصله ها اجازه می دادند وقتی قلبها به یاد هم می تپند ، در کنار هم باشند .

 
دوست مزرعه ی سرسبزی است که با امید و عشق در آن بذر می افشانی و با سپاس آن را درو میکنی
.
 
مرنج از من ، که دل را نباشد طالقت رنجت / به دنیایی نمی بخشم صفای قلب یکرنگت .


در خلوت من جز تو کسی راه ندارد / رخسار فریبای تو را ماه ندارد / غمنامه ی من غصه ی چشمان تو باشد / غیر از تو دلم دلبر دلخواه ندارد .
 
تک لحظه های زندگی همپای خاطرات توست / خونه ی قلبم کوچیکه ، اما همش به یاد توست .

 
گستاخی خیالم را ببخش که حتی لحظه ای یادت را رها نمیکند
!
 
دعای باران چرا ؟ دعای عشق بخوان ! این روزها دلها تشنه ترند تا زمین ، خدایا کمی عشق ببار .


چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد !
 
نه مرا خواب به چشم ، نه مرا دل به دست / چشم و دل هر دو به دیدار تو آشفته و مست .

 
بوی یوسف می دهد پیراهنت
/ پیر کنعانم برای دیدنت .
 
گلم از من دوری ! اما به تو اندیشیدن را ، عادتی ساخته ام بهر تنهایی خویش .

 
عشق من از من گذشتی خوش گذر
/ بعد از این حتی اسمم را مبر / خاطراتم را تو بیرون کن ز سر / دیروز از کف رفت ، فردا را نگر .


سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست / گر در این خلوت بمیرم هیچکس آگاه نیست / من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی / این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست .


وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت میکنم ، نه ! فقط بهت فرصت میدم دلت واسم تنگ بشه .

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد / عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد / گرچه خاکسترم و همسفر باد ولی / جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد .


درود بر کسی که جسمش کیمیا ، عهدش وفا ، مهرش صفا و حسابش از همه جداست .
 
من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم / به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم / عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست / اشتیاقی است که هر لحظه و ساعت دارم .
 
بهترین آرزوها را برای آشنایی دارم که باعث شد زیباترین ها را درون قلبم احساس کنم
. 

عشق را تن پوش جانم میکنی / چتری از گل سایبانم میکنی / ای صدای عشق در جانم و تنم / آن سکوت ساده و تنها منم / من پر از اندوه چشمان تو ام / آشنای دل پریشان تو ام / آتش عشق تو در جان منست / عاشقی معنای ایمان منست / کی به آرامی صدایم می کنی / از غم دوری رهایم می کنی / ای که در عشق و صداقت نوبری / کی مرا با خود از اینجا می بری ؟

 
بیا برای یکبار هم که شده دست به خلاف بزنیم
، من اندوه تو را می دزدم و تو تنهایی مرا !

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم / با خیال او ولی تنهای تنها میروم / در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی / شاید او حتی بگوید لایق من نیستی / مینویسم من که عمری با خیالت زیستم / گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم .

بیستون کندن فرهاد نه کاری ست شگفت / شور شیرین به سر هرکه فتد ، کوه کن است .
 
خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند ، پس بمان در خاطرم .


سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره !

.

.

.

جز یاد تو در خاطر من نیست عزیزم / مانند تو عشق با صفا کیست عزیزم

بی یاد تو زندگی مرا نیست عزیزم / در عشق بود نمره ی تو بیست عزیزم . . .

.

.

.

باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین میکنم ، من میتوانم  میشود ، آرام تلقین میکنم .

کم کم ز یادم میبری ، کم کم زیادم میروی ، این روزگار و رسم اوست

این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم !

.

.

.

یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه / مینویسم تا بدونی یاد تو تو دل میمونه !

.

.

.

یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره

کفشتم رفیق !

.

.

.

میشود در آسمان زندگی یک سبد از غنچه های یاس داشت

یا که در سوز و گداز شمع عشق

مثل پروانه کمی احساس داشت . . .

.

.

.

خدایا

هرکس به یادم هست به یادش باش

اگر کنارم نیست ، کنارش باش

اگر تنهاست پناهش باش

و اگر غم دارد غمخوارش باش . . .

.

.

.

اشک از دوریست

سکوت از تنهایی

لبخند از مهربانی

پیام دادن از دلتنگی

.

.

.

غم از چشم قشنگت دور باشد

دلت غرق امید و نور باشد

نبینی روز بد ای بهتر از جان

الهی دشمنت رنجور باشد

.

.

.

شریکم با تو در این درد ، منم مثل تو غم دارم / منم محتاج لبخندم  منم دستاتو کم دارم

از این بازی طولانی ، منم مثل تو دلگیرم / منم با عشق درگیرم  منم بی عشق میمیرم . . .


زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع / در ذهن به جز تو آفریدن ممنون

غیر از تو ورود دیگران در قلبم / عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ممنوع  !

.

.

.

درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند

معنی کور شدن را گره ها میفهمند

سخت بالا بروی ، ساده بیایی پائین

قصه تلخ مرا ، سرسره ها میفهمند  . . .

.

.

.

هر چند که دور از عشق بازی هستیم / اما به رضای عشق راضی هستیم

بر فرض که این مساله هم حل بشود / ثابت شده ما دو خط موازی هستیم . . .

.

.

.

با معرفت

خوشگل

خوش تیپ

خوش اخلاق …

چقدر از خودم تعریف کردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 81