loading...
24 وب
اشکان ایمانی بازدید : 10 پنجشنبه 11 اسفند 1390 نظرات (0)

 

اگر تصاویر بازی باز نشد رو عکس کلید راست کرده و روی show picture کلید کنید !

 

محصول استودیوی لهستانی Teyon می باشد که ژانر آن FPS است . بدون نقد بازی قطعا میتوانید حدس بزنید که این بازی از یک داستان کلیشه ای و تکراری تشکیل شده است . اما تمرکز اصلی تیم Teyon بر روی گیم‌پلی بازی و شبیه‌سازی کامل یک جنگ واقعی با حسگر های حرکتی است. البته به نظر نمی‌رسد که بازی آزادی عمل چندانی به گیمر بدهد؛ چرا که سبک آن اکشن ریلی است. Heavy Fire: Afghanistan یک بازی فوق العاده سریع ، و یک تجربه ی اشکن در افغانستان امروز است . شاید یکی از ضعف های این بازی ، گرافیک نسبتاً ضعیف آن باشد که در روزهایی که سایر بازی های رایانه ای با نهایت کیفیت عرضه می شوند ، این بازی بیشترین تمرکز را برروی گیم پلی داشته است و این پلیر است که با بازی کردن آن ، می تواند به این پاسخ دهد که این تیم چقدر در این هدف موفق بوده است . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی را به همراه لینک های دانلود مشاهده نمایید .

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW |

 

Heavy Fire Afghanistan Cover دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC

 

در ۷ اکتبر ۲۰۰۱ توسط نیروهای ایالات متحده آمریکا تحت نام رسمی عملیات بلندمدت آزادی (به انگلیسی: Operation Enduring Freedom) در پی حمله القاعده به رهبری اسامه بن لادن به نیویورک و واشنگتن در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ و هشدار جورج دبلیو بوش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به گروه طالبان مبنی بر اخراج گروه تروریستی القاعده از افغانستان و رد طالبان از این درخواست آغاز شد. به دنبال خودداری طالبان از پذیرش خواست ایالات متحده آمریکا فرمان حمله به افغانستان در روز ۷ اکتبر سال ۲۰۰۱ صادر شد. بریتانیا از سال ۲۰۰۲ فعالیت‌های نظامی مستقل خویش را آغاز نمود. هدف اصلی این جنگ مبارزه و از بین بردن القاعده، طالبان و حامیان آن بود. تقریبا یک ماه بعد رژیم طالبان سقوط کرد و با برگزاری کنفرانس بُن حامد کرزی به قدرت رسید و در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به مقام ریاست جمهوری برگزیده شد. پس از ترک کردن اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۸۹ از خاک افغانستان، دولت به دست مجاهدین در سال ۱۹۹۲ سقوط کرد. بعد از آن، در بین مجاهدین منازعات مختلفی برای گرفتن کنترل قدرت از دست یکدیگر باعث جنگ‌هایی در بین خود آنها شد که سالها به طول انجامید. در سال ۱۹۹۶، طالبان، حرکت اسلامی که در سال ۱۹۹۴ تشکیل شده بود شهر کابل را تسخیر کردند و بیش از ۹۰% کشور را تحت کنترل گرفتند و منطقه‌ی کوچکی را در شمال شرقی برای مجاهدین اختصاص دادند که پایان جنگ‌های داخلی بین مجاهدین و شروع حکومتی نو توسط طالبان برای افغانستان بود .

 

سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7

CPU : Intel Pentium D 3.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4400

RAM : 1.5 GB

Graphic : NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT with 256 Mb

Hard Disk Space : ~ 7 Gb

 

تصاویر محیط بازی :

Heavy Fire Afghanistan S2 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC Heavy Fire Afghanistan S1 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC

Heavy Fire Afghanistan S4 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC Heavy Fire Afghanistan S3 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC

Heavy Fire Afghanistan S6 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC Heavy Fire Afghanistan S5 Smal دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC

برای بزرگنمایی برروی تصاویر کلیک کنید

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود بازي Heavy Fire Afghanistan براي PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

 


|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

the adventures of tintin cover small دانلود انیمیشن The Adventures of Tintin 2011

 

نام انیمیشن: The Adventures of Tintin – ماجراهای تن تن

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۱۰۷ دقیقه

حجم: ۷۲۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: سالها پیش یک کشتی به نام یونیکورن توسط  دزدان دریایی که تحت فرماندهی مردی به نام راکام سرخپوش ( دنیل کریگ ) بودند، مورد حمله قرار می گیرد و غرق می شود. اما این کشتی گنج با ارزشی به همراه دارد که هرکس آرزوی داشتن آن را در سر می پروراند. مدتها بعد از این اتفاق ، فردی به نام تن تن که روزی در بازار شهر بروکسل وقت می گذراند، تصمیم می گیرد تا ماکت کوچک این کشتی غرق شده را خریداری کند و در ادامه متوجه می شود سرفرانسیس ( مالک کشتی غرق شده ) نقشه گنج با ارزش را در سه ماکت اینچنینی قرار داده بود و…

 

caution دانلود انیمیشن The Adventures of Tintin 2011 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود انیمیشن The Adventures of Tintin 2011 دانلود :     Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

- دانلود زیرنویس فارسی

 

torrent دانلود انیمیشن The Adventures of Tintin 2011 دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

source دانلود انیمیشن The Adventures of Tintin 2011 توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrentدارید.

  


 

با استفاده از اسکین پک Angry Birds Skin Pack می توانید چهره ی ویندوز سون خود را به صورت کامل متحول کنید و محیط آن را (پنجره ها ، استارت ، تسکبار ، صفحه لوگین) همچون انیمیشن پرطرفدار پرندگان خشمگین کنید . این اسکین پک به صورت یک فایل Install می باشد .

 

Angry Birds Skin Pack اسكين پك جذاب Angry Birds Skin Pack 1.0   ويندوز سون

 

 

password اسكين پك جذاب Angry Birds Skin Pack 1.0   ويندوز سون پسورد فایل: www.downloadha.com

download اسكين پك جذاب Angry Birds Skin Pack 1.0   ويندوز سون لینک دانلود نسخه ۳۲ بیتی ۳۰ مگابابایت | لینک کمکی

download اسكين پك جذاب Angry Birds Skin Pack 1.0   ويندوز سون لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی ۳۰ مگابابایت | لینک کمکی


 

امروز آپدیت شماره ۲ بازی فوق العاده زیبا و محبوب Assassin's Creed: Revelations عرضه شد ! در این آپدیت تغییراتی در بازی صورت گرفته است که به اختصار عبارتند از: افزوده شدن نقشه های بازی در پکیجی به نام Map Pack که دارای ۳ مکان جدید با نام های Siena, Firenze و San Donato می باشد. همچنین ۶ نقشه جدید برای بخش مالتی پلیر بازی افزوده شده است ، برطرف سازی باگ بازی در هنگام مقابله با مقبره پنهانی در زندان V'lad ، برطرف سازی باگ در هنگام صدا کردن Fedayeen و صحبت کردن با آن که از بازی خارج می شد ، برطرف نمودن باگ بازی هنگام کاهش فرکانس Den Defence و بسیاری از مشکلات دیگری که در بازی وجود داشته چه در بخش Story Mode و چه در بخش Multiplayer که به طور کامل برطرف گردیده اند. برای دانلود آپدیت و آموزش کامل نصب آپدیت به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

assassins creed revelations update 1.02 skidrow دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update

 

caution دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

source دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update توضیحات نصب : ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد. حال فایل فشرده دانلود شده را اکسترکت نمایید. به فولدر CLEAN رفته و تمامی فایل های این پوشه را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس به نصب فایل اجرایی ac_revelations_1.02_eu.exe بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. حال به اجرای بازی بپردازید. در هنگام اجرای بازی ، لوگوی یوبی سافت نمایان می شود و از شما نام کاربری و کلمه عبور می خواهد. به ترتیب زیر وارد نمایید و وارد بازی شوید:

Username: SKIDROW

Password: Anything you want (هرچیزی که می خواهید)

سپس تیک گزینه "remember me" را زده و وارد بازی شوید. روش نصب و فایل فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این آپدیت بسیار کاربردی نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود آپدیت دوم بازی Assassins Creed: Revelations v1.02 Update دانلود:    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 


  (نبرد با تاریکی) یک بازی ماجراجویانه می باشد که یکی از برترین قسمت های بازی ، داستان عمیق و درگیرکننده اش است . بازی درباره شخصی به اسم alan wake میباشد که فردی نویسنده بوده و دچاره کابوس هایی میشود که مدام خودش را در بین جنگل و ادم هایی که تاریکی وجود انها را فرا گرفته میبیند … پس از این کابوس ها او تصمیم به سفری به روستایی به نام bright fall میگیرد تا در انجا ارامش خودرا پیدا کند … ولی وقتی وارد انجا میشود برگ هایی را پیدا میکند که نوشته هایی از داستان درون ذهن او بوده که میخواسته انهارا بنویسد و ان اتفاق ها در طول بازی به طور واقعی برای او رخ میدهد .

 

| نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم Black Box با حجم ۳٫۸ گیگابایت به پست اضافه شد |

| آپدیت ورژن ۱٫۰۱٫۱۶٫۳۲۹۲ به پست اضافه شد |

 

Alan Wake cover دانلود بازي Alan Wake براي PC

 

 

بازی ابتدا با صحنه تصادفی رخ میدهد و و سپس شما پس از چند راهنمایی تصمیم میگیرید به فانوس دریای بروید و در این بین دشمنان بازی شمارا دنبال میکنند که با اموزش های بازی میتوانید انها را پشت سر بگزارید ..مانند استفاده از نور چراغ و تفنگ و….روند بازی بسیار هیجان انگیز و گیرا میباشد به طوری که شما را کاملا در محیط جنگل قرار داده وحس و حال سردی و تاریکی در کنار دشمنان بازی که در تاریکی ها وجود دارند را به شما میدهد.. البته میتوان گفت که بازی تقریبا بعد از چند مرحله تکراری میشود ولی با اضافه کردن نکات ریز به ان تا حدی از یکنواختی فاصله میگیرد .. بازی در کل حالت سریالی را طی میکند برای مثال در پایان هر مرحله مروری بر قسمت قبل میشود که ایده نو و جالبی است که حس فیلم به بازی میدهد و شمارا برای دنبال کردن داستان اماده میکند … محیط های بازی را میتوان به ۲ دسته کلی تقسیم کرد! جنگل و غیر جنگل! مراحل بازی اکثرا در جنگل های فوق العاده طبیعی و تاریک اتفاق می افتد و حس ترس را تا حد زیادی به شما القا میکند ..دشمنان تنوع زیادی ندارند و محدود به انسان ها و پرندگان تاریکی هستند .. سلاح های موجود در بازی از تنوع زیادی برخوردار نیستند و شامل ۷ تیر و شاتگان و rifle و فلش و منور هستند.

 

اطلاعات در مورد بازی :

تاریخ انتشار : ۱۶ February سال ۲۰۱۲

سازنده : Remedy

ناشر بازی : Nordic Games Publishing

ژانر : RPG Action

پلتفرم ها : PC/Xbox360

کرک شده توسط : SKIDROW

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP/Vista/7

CPU : Core 2 Duo 2 GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 5400

RAM : 2 GB

Graphic : GeForce 8600 GTS 512MB or Radeon HD 5550 512MB

Direct X : DX 9

HDD : 8 GB Free

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows XP/Vista/7

CPU : Core 2 Quad Q6600 2.4GHz or Phenom 9850 Quad-Core

RAM : 4 GB

Graphic : GeForce GTX 285 or Radeon HD 5830

Direct X : DX 9

HDD : 8 GB Free

 

تصاویر محیط بازی :

Alan Wake S2 smal دانلود بازي Alan Wake براي PC Alan Wake S1 smal دانلود بازي Alan Wake براي PC

Alan Wake S4 smal دانلود بازي Alan Wake براي PC Alan Wake S3 smal دانلود بازي Alan Wake براي PC

 

trans دانلود بازي Alan Wake براي PC

caution دانلود بازي Alan Wake براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود بازي Alan Wake براي PC دانلود نسخه اصلی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۷ :  Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۸ :  Rapidshare   Direct Link

 

download دانلود بازي Alan Wake براي PC دانلود کرک بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازي Alan Wake براي PC دانلود آپدیت v1.01.16.3292 بازی

 

caution دانلود بازي Alan Wake براي PC نسخه‌ی Black Box به صورت پیش فرض با کرک گروه SKIDROW آماده شده است ولی در صورت ‍Crash شدن بازی ، از کرک گروه THETA استفاده کنید . این کرک در فایل ISO قرار دارد . در این نسخه تمامی زبان ها به جز انگلیسی حذف شده اند و کیفیت ویدئوهای بازی نیز کاهش یافته اند و سایر موارد همانند نسخه ی اصلی می باشد .

 

download دانلود بازي Alan Wake براي PC دانلود نسخه کم حجم Black Box به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ : Rapidshare   Direct Link

 


نظر فراموش نشه ....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 83